Alumnes de l'Escola d'Art de Vic creen filtres d'Instagram inspirats en obres del Museu Episcopal

El maig s'escolliran els millors i a l'estiu estaran disponibles al compte del museu

Aquest gener es va presentar el projecte als estudiants de l'EARTVIC
Aquest gener es va presentar el projecte als estudiants de l'EARTVIC | MEV
Osona.com
10 de febrer de 2022, 17:55
Actualitzat: 21:01h
Alumnes de l'Escola d'Art i Superior de Disseny de Vic (EARTVIC) estan dissenyant filtres per a Instagram inspirats en les obres de la col·lecció del MEV, Museu d'Art Medieval. Els estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Animació per a Videojocs i Gràfica Interactiva treballen en unes creacions que estaran disponibles a partir de l'estiu al compte d'Instagram del Museu (@mevmuseu).

Els filtres i efectes d'Instagram són un format de producte audiovisual que consisteixen a utilitzar la Realitat Augmentada per a crear una capa fictícia i digital sobre una imatge real. Aquesta nova col·laboració entre el MEV i l'EARTVic s'integra dins del programa Talent Creatiu Empresa del Departament d'Educació.

El projecte es va iniciar a finals d'aquest gener, quan es va presentar als alumnes; a finals de març es farà la presentació dels avantprojectes; i, posteriorment, tindran dos mesos per desenvolupar-los. El maig es presentaran els treballs i un jurat seleccionarà tres filtres guanyadors. Un quart filtre s'escollirà per votació popular a través de l'Instagram del Museu entre els 10 finalistes.

Els guanyadors rebran, per una banda, el reconeixement d'integrar els seus filtres al compte oficial d'Instagram del MEV i, per altra banda, i amb la voluntat de fomentar l'interès per la cultura entre els joves, un xec regal de 50 euros perquè puguin escollir un espectacle programat a l'Atlàntida.
Arxivat a